راهنمای خرید کفش

کفش لوا LOWA

ساپورت کالا کفش لوا

تاریخچه کفش لوا LOWA

سنت و نوآوری از سال 1923

تاریخچه یک شرکت غرق در سنت

LOWA صدمین سالگرد خود را در سال 2023 جشن می گیرد. بیایید به بسیاری از مراحل تعیین کننده و تاریخچه متخصصان کفش در فضای باز نگاه کنیم.

تاریخچه LOWA

1923 – 1931دوران لورنتس واگنر

 4.0.1
تاریخچه LOWA

لورنز واگنر، پسر کفش‌ساز یوهان واگنر، شرکت کفش لوا LOWA را در سال 1923 در Jetzendorf، شهری در شمال مونیخ تأسیس کرد. نام شرکت از دو حرف اول نام و نام خانوادگی مالک، LOrenz WAgner گرفته شده است. اشتیاق به کفش و مهارت لازم برای ساخت آنها به معنای واقعی کلمه بخشی از DNA خانواده است – واقعیتی که با تصمیم دو برادرش، هانس و آدولف، برای راه اندازی شرکت های کفش خود نیز تأیید می شود. لورنتس واگنر نابغه ای بود در مورد قلع و قمع کردن و همچنین یک کفاش پرشور بود. او ساعت‌ها و روزها را صرف کار بر روی مدل‌ها، مدل‌ها و کفی‌ها می‌کرد. داستان موفقیت با تولید کفش های سنتی باواریایی هافرل آغاز شد.

اشتیاق به کمال می انجامد

کار لورنز پایه و اساس موفقیت های آینده شرکت را گذاشت. از نظر او، یک محصول تا زمانی که مناسب نبود و عملکرد کاملی نداشت، تمام نمی شد. او از بهترین چرم موجود در منطقه استفاده کرد و رویه و کفی ثابت ساخت. نتیجه کفش های بادوام و با کیفیت بالا بود. کیفیت بالای صنایع دستی در کفش‌های دوخت نروژی – فرآیندی تولیدی که از کوه‌ها سرچشمه می‌گیرد – لورنز واگنر را ملزم کرد تا فعالیت‌های خود را در اواخر دهه 1920 گسترش دهد. اولین ساختمان های کارخانه برای این منظور در سال های 1930 و 1931 ساخته شد. پایه و اساس موفقیت بیشتر با چکمه های آلپاین برای پیاده نظام کوهستانی و چکمه های اسکی بنددار گذاشته شد. در این زمان، سپ لدرر، داماد آینده و وارث شرکت، به عنوان کارآموز به شرکت پیوست.

تاریخ آلپ

1936

در ماه آگوست، Raimund Schinko و Fritz Sikorovsky اولین صعود از داچل-روسکوپن را با استفاده از یک ابزار جدید، پیتون، تکمیل کردند. تراورس طناب; و دو طناب.

LK09

1929 – 1953دوران سخت

1953-betriebsausflug
bergschuh-mit-pfiff
LK01

در طول دهه‌های 1930 و 1940، رویدادهای دراماتیک منجر به مشکلات اقتصادی گسترده‌ای در جهان شد. رکود بزرگ ایالات متحده را از سال 1929 تا 1941 فلج کرد و به طور غیرمستقیم منجر به رکود جهانی شد که تقریباً 12 سال طول کشید. جنگ جهانی دوم نیز در سال 1939 آغاز شد.

اما لورنز واگنر هنوز هم موفق شد شرکت خود را در روزهای سخت هدایت کند. اما تاثیر بحران کره در سال‌های 1949 و 1950 شرکت را به شدت تکان داد. در نتیجه این بحران، قیمت مواد تا 50 درصد افزایش یافت – چرم هدف دلالان قرار گرفت. افزایش هزینه ها باعث افزایش هزینه های تولید شد در حالی که افزایش قیمت محصولات باعث سرکوب تقاضا شد. LOWA برای اینکه اصلاً فعال بماند، مجبور شد قیمت های بالایی را برای مواد بپردازد. هنگامی که قیمت ها به طور ناگهانی کاهش یافت، زیرا شرکت همچنان در تلاش برای پرداخت قبوض قدیمی بود، شرکت تقریباً یک شبه ورشکسته شد. زمانی که لورنز واگنر در سال 1953 درگذشت، LOWA به پایین ترین نقطه تاریخ نزدیک به 100 ساله خود رسید.

تاریخ آلپ

1937

Vitale Bramani و Ettore Castiglioni زیره لاستیکی Vibram® را در ماه جولای اختراع کردند و آن را توسط تعداد زیادی از کوهنوردان آزمایش کردند.

تاریخچه LOWA

1955 – 1988نسل دوم

 4.0.1
عکس های قدیمی اسکی باز قدیمی با چوب اسکی سنتی قدیمی
تاریخچه LOWA
تاریخچه LOWA
تاریخچه LOWA

در سال 1955، برتی، دختر واگنر و همسرش، یوزف «سپ» لدرر، شرکت را به دست گرفتند. او در سال 1931 به عنوان شاگرد به این شرکت پیوسته بود. او طیف محصولات را گام به گام در بازتابی از فلسفه خود بنیانگذار گسترش داد.

LOWA در سال 1957، زمانی که به آن اجازه داده شد تجهیزاتی برای اکسپدیشن Karakorum فراهم کند، احساسی را ایجاد کرد. فریتز وینترستلر، مارکوس اشماک، کرت دیمبرگر از سالزبورگ و هرمان بوهل از تیرول در 9 ژوئن 1957 به قله 8047 متری برود پیک رسیدند. از این زمان به بعد، حمایت مالی از اکسپدیشن ها و ورزشکاران جنبه دائمی استراتژی LOWA بود – و تا به امروز یکی از آنها باقی مانده است. یکی از اکسپدیشن‌های موفق به دنبال دیگری، فرصت‌هایی برای برجسته کردن کیفیت محصولات LOWA و افزودن نوآوری‌های جدید به توسعه محصول ایجاد کرد. در سال‌هایی که از آن زمان می‌گذرد، صعودهای بی‌شماری در کوه‌های آلپ و سفر به دورافتاده‌ترین نقاط جهان به این فهرست اضافه شده است.

فن آوری های جدید موفقیت را به ارمغان می آورد

در سال 1970، برتی و سپ نشانه‌های زمانه را شناختند و شروع به سرمایه‌گذاری بر روی فناوری پلاستیکی جدید کردند، تکنیک‌هایی که امکان ایجاد علامت تعجب نوآورانه‌تری را فراهم کرد. بلافاصله پس از تصمیم گیری، یکی از اولین ماشین های قالب گیری تزریقی پلی اورتان به بهره برداری رسید. اولین کفی لاستیکی ولکانیزه شده – یک نوآوری پیشگام – سپس معرفی شد: محافظت 100 درصدی از رطوبت، عایق در برابر سرما و حفظ شکل را در یک محصول ترکیب کرد.

LOWA همچنین به عنوان یک سازنده موفق چکمه های اسکی در دهه 1970 ظاهر شد. موفقیت این بخش مبتنی بر سیستم “هوا” بود که در سال 1972 معرفی شد، ویژگی که با استفاده از بالشتک هوا، تناسب بهینه را ایجاد کرد. LOWA همچنین لهجه‌های نوآورانه‌ای را در این فرآیند اضافه کرد. این موفقیت در نهایت در درآمدهای سال 1977 منعکس شد، پیشرفتی که توسعه شرکت را اجتناب ناپذیر کرد. سپس دو سالن جدید کارخانه در پایگاه اصلی شرکت در Jetzendorf ساخته شد و شرکت توانست کابوس ورشکستگی سال 1950 را پشت سر بگذارد.

در دهه 1980، استراتژی موفق شرکت مبتنی بر نوآوری های مستمر ادامه یافت. در سال 1982، مدل “TREKKER” به فروش رفت و کفش کوهنوردی را به دنیا آورد.

تاریخ آلپ

1968

اولین صعود راینهولد مسنر به تکیه گاه مرکزی Sass de la Crusc در ژوئیه منجر به معرفی درجه سختی VII شد.

تاریخ آلپ

1977

کت های با تکنولوژی GORE-TEX برای اولین بار در ژوئن به فروش رسید. فن‌آوری جدید، دافع آب، در عین حال قابل تنفس در حالی که پوشنده عرق می‌کند، دنیای لباس‌های بیرون از خانه را بر سر آن چرخاند.

 4.0.1

1988 – 1996تداوم و تغییر

wernerriethmann_2017
تاریخچه LOWA
anzeigen-alt_260x340_aw

پس از 33 سال که در آن سپ و برتی لدرر با ارائه پیشرفت‌های متعدد، شرکت را تغییر دادند و در سال 1950 بر سطح پایین شرکت غلبه کردند، آنها مدیریت شرکت را به پسرشان استفان لدرر، نوه لورنز واگنر که شرکت را در نسل سوم رهبری می‌کرد، سپردند. . استفان لدرر با انجام کارهایی مانند توسعه LOWA STREET TREKKER به استفاده سیستماتیک استراتژی معرفی شده توسط والدینش را ادامه داد.

تاریخ آلپ

1986

در ماه اکتبر، راینهولد مسنر با تبدیل شدن به اولین فردی که تمام 14 هشت هزار نفر را فتح کرد، به یک دستاورد تاریخی دست یافت.

یک امپراتوری کفش بوجود می آید

در پایان دهه 1980 و اوایل دهه 1990، LOWA با مشکلات مالی شدید ناشی از یک سری زمستان های نسبتاً بدون برف مواجه شد. به عنوان راهی برای محافظت از مشاغل در شرکت، خانواده لدرر تصمیم گرفتند سهام شرکت را بفروشند.

در پی این تصمیم، شرکت در سال 1992 تغییری در مدیریت ایجاد کرد که در نهایت شرکت را در 30 سال آینده به ارتفاعات غیرقابل تصوری رساند – ورنر ریتمان مدیر عامل شد و مذاکرات خرید را با گروه تجاری ایتالیایی Tecnica در سال 1993 رهبری کرد. شرکتی که سایر برندهای آن عبارتند از Nordica، Rollerblade، Blizzard و Moon Boot. LOWA پس از خرید برای آینده بازسازی شد.

«تغییرات برای حرکت رو به جلو ضروری است. و همچنین برای حفظ خوبی ها.»

— ورنر ریثمان | مدیر عامل LOWA

تاریخ آلپ

1992

هانس کامرلندر در ماه آگوست در 24 ساعت تمام پشته های ماترهورن را با افزایش ارتفاع تجمعی 8500 متر فتح کرد.

این شرکت تحت یک فرآیند استریم و بازسازی قرار گرفت. بخش چکمه های اسکی LOWA به عنوان بخشی از این کار بخشی از Tecnica شد، تصمیمی که تجارت کفش اسکی LOWA را به پایان رساند. سپس این شرکت به طور کامل بر روی بخش های کفش های پیاده روی و کوهنوردی متمرکز شد. بین المللی سازی LOWA نیز به یک اولویت تبدیل شد، گامی که برای کاهش وابستگی شرکت به سه بازار اصلی آن: آلمان، اتریش و سوئیس طراحی شد. اما Jetzendorf همچنان محل تولید در آلمان – یکی از خواسته‌های کلیدی Riethmann – باقی ماند و همچنین به عنوان پایگاه تیم مدیریت شرکت و بخش تحقیق و توسعه آن خدمت کرد. ساخت کفش های کوهنوردی و کوهنوردی در Jetzendorf نیز ادامه یافت. مغازه 15 متر مربعی که لورنز واگنر شروع به توسعه کفش های خود کرد، به یک کارخانه مدرن با 7000 متر مربع فضا تبدیل شده بود. سپ لدرر و همسرش، برتی، به خاطر کار زندگی خود مورد تجلیل قرار گرفتند و پس از این خرید، رئیس افتخاری شرکت شدند.

LOWA در سال های بعدی تنها در یک جهت حرکت کرد: مستقیم به سمت بالا. در سال 1994، در مجموع 1750 جفت کفش هر روز در Jetzendorf تولید می شد. به زودی گسترش‌های بیشتری بر محصولات، ساختارها و بازارهای فروش تأثیر گذاشت. دفاتر و انبارهای شرکت در سال های بعد نیز توسعه یافت. چکمه‌های پیاده‌روی سبک که در سال 1995 معرفی شدند، پیشرو خط چند منظوره امروزی All Terrain Classic محسوب می‌شوند. در تابستان 1996، LOWA یک سرمایه گذاری مشترک را در ایالات متحده آغاز کرد. نسخه کانادایی چند ماه بعد دنبال شد. اقلام پرفروش در آن زمان، مدل های TREKKER و LADY SPORT بودند.

Produktionsstätte Deutschland

1997 – 2004پیشرفت

LOWA Jetzendorf Drohnenaufnahmen
Produktionsstätte Deutschland

یک ایده مهیج در توسعه کفش پایه و اساس دسته بندی محصول جدیدی از کفش های چند منظوره و موفقیت طولانی مدت را ایجاد کرد. اولین RENEGADE به فروش رفت، یک پرفروش که بیش از 20 سال بعد در نزدیک به 100 مدل مختلف عرضه شد. جک سبک وزن یکی از پرفروش‌ترین کفش‌های فضای باز در اروپا است – 5 میلیونمین جفت آن در سال 2017 فروخته شد.

قبل از معرفی RENEGADE، چکمه های کوهنوردی سنگین و سیمانی تنها انتخابی بود که مصرف کنندگان داشتند. هیچ مدل سبک وزنی برای گردش های کوتاه وجود نداشت. اما کاهش وزن کفش در زمانی که از روش ساخت سیمانی استفاده می شد غیرممکن بود. یک فناوری کاملاً جدید برای بخش کفش‌های پیاده‌روی سرانجام این راه‌حل را تولید کرد. کف پاها دیگر سیمان نشده بودند. در عوض، آنها به طور مستقیم تزریق شده و در نتیجه به قسمت بالایی چسبانده شدند.

در سال های بعد، کفش های LOWA برای اولین بار در اسپانیا، پرتغال و آندورا به فروش رفت. در این روند، این شرکت به گسترش موقعیت بازار خود در اروپا ادامه داد.

در سال 1998، LOWA حدود 600000 کفش فروخت و گردش مالی حدود 70 میلیون آلمانی داشت. از این موقعیت شروع، شرکت با خط گسترده ای از محصولات وارد هزاره جدید شد. این تجارت بسیار خوب عمل کرد و LOWA به طور مداوم موقعیت خود را در بازار گسترش داد. شراکت فروش با پرفورمنس اسپورت روسیه نیز پایه و اساس یک گام جدید و مهم در رابطه با بین المللی شدن را ایجاد کرد.

هدف اصلی دیگر درست در پایان سال 2000 محقق شد. به لطف محصولات نوآورانه و بالاترین “کیفیت ساخت اروپا”، LOWA برای اولین بار بیش از 1 میلیون جفت چکمه و کفش در یک سال تولید و فروخت. LOWA به نامی تثبیت شده در خرده فروشی کفش و ورزشی اروپایی تبدیل شده بود. با این وجود، LOWA به سنت و ریشه های خود وفادار ماند و هشتادمین سالگرد خود را در سال 2003 جشن گرفت. به عنوان بزرگترین کارفرما در روستایی Jetzendorf، شرکت تعهد قوی خود را به سایت تولید خود در آلمان و پایگاه خود در آنجا ابراز کرد.

RENEGADE GTX MID

RENEGADE GTX MID

چند استعدادی که تبدیل به یک کفش کالت شد. حتی پس از دو دهه استفاده ثابت شده، این نسخه کلاسیک چکمه‌های چند منظوره هنوز ظاهر تازه‌ای در مورد آن دارد و بهترین را در راه رفتن و راحتی پوشیدن ارائه می‌کند. طراحی پایدار رویه و زیره، عملکرد خوب و راحتی مطلوب را ارائه می‌دهد، ویژگی‌هایی که آن را به انتخابی عالی برای تعداد زیادی استفاده تبدیل می‌کند. مهم نیست که برای زندگی فعال روزمره خود به کفش نیاز دارید یا برای پیاده روی خود به خود در مسیرهای سنگ فرش شده – RENEGADE GTX MID همراه عالی شماست. بیشتر …

#برای مرحله بعد

Auswahl FWA

2005 – امروزموفقیت جهانی

ساخت ماناسلو، برگ در سیلن
ساخت ماناسلو، برگ در سیلن
2016_Athlete testing_CoburgerHütte

در سال 2005، LOWA به چین و در نتیجه بازار آسیا نقل مکان کرد: همکاری با شرکت چینی Nanjing Biancheng Sports شروع امیدوارکننده‌ای داشت.

به سختی 10 سال پس از شکستن سد جادویی 1 میلیونی، این شرکت به یک هدف طولانی مدت دیگر دست یافت. در سال 2010، LOWA بیش از 2 میلیون جفت کفش فروخت و بحران اقتصادی را که از سال 2008 آغاز شده بود نادیده گرفت. در دستیابی به این هدف، این شرکت فصل جدیدی در تاریخ چشمگیر موفقیت خود نوشت و موقعیت خود را به عنوان یک شریک مهم برای تخصص تضمین کرد. خرده فروشان در سراسر جهان ورنر ریثمان به دلیل دیدگاه و تعهدش به منطقه به عنوان مدیر عامل، نشان شایستگی باواریا را در سال 2011 دریافت کرد.

تاریخ آلپ

2004

Gerlinde Kaltenbrunner در ماه ژوئیه با گاشربروم یکم روبرو شد و اولین زنی بود که توانست 8 هشت هزار نفر را فتح کند. رالف دوجموویتس، همکارش با طناب به او پیوست. نزدیک به هفت سال بعد و پس از یک بار تسلیم شدن، در 23 آگوست 2011، او اولین زنی بود که با رسیدن به قله K2، تمام 14 هشت هزار نفر را بدون اکسیژن فتح کرد.

تاریخ آلپ

2007

هانس کامرلندر به کارل آنترکرچر پیوست تا 7350 متری جاسمبا را فتح کند.

در سال 2013، LOWA نودمین سالگرد خود را با حدود 250 کارمند در یک جشنواره کوهستانی بزرگ جشن گرفت. فرمول موفقیت مبتنی بر نوآوری و گسترش در سال های اخیر پیشرفت مستمری را ایجاد کرده است. از سال 2015، LOWA شروع به تولید کفش های خود در سراسر اروپا با شرکای تولید در اسلواکی، بوسنی، ایتالیا و کرواسی کرد. مجموعه عملکردی که LOWA با همکاری ورزشکاران تیم PRO خود طراحی کرد، استانداردهای کیفیت جدیدی را در سال 2017 تعیین کرد.

آغاز یک دوره جدید

پس از گذشت بیش از ربع قرن در این شرکت، ورنر ریثمان در سال 2019 تصمیم گرفت که به تدریج از کسب و کار عملیاتی کناره گیری کند و یک مدیر عامل جدید به نام الکساندر نیکولای را برای پیوستن به او به کار گرفت. یک مدیریت جدید که شامل ماتیاس وانر (CSO) و رودولف لیمر (CFO) نیز بود، سال بعد شروع به کار کرد.

نیروی کار در LOWA از 250 به بیش از 2000 نفر در جولای 2019 پس از خرید Riko Sport، شرکتی که قبلاً کفش LOWA را در ایتالیا و اسلواکی تولید می کرد، افزایش یافت. شریک قدیمی در این فرآیند به یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به LOWA Sportschuhe GmbH تبدیل شد.

LOWA با تولید نزدیک به 3 میلیون کفش در سال، اکنون یکی از برندهای پیشرو برای کفش های پیاده روی و فضای باز در آلمان، اتریش و سوئیس است. LOWA محصولات خود را در 75 کشور صادراتی به فروش می رساند و بیش از 30 ورزشکار را به عنوان بخشی از تیم LOWA PRO، تیم LOWA ACTIVE و تیم LOWA CLIMBING حمایت می کند.

Wanner-nicolai-riethmann-limmer_8765

شما می توانید انواع کفش های خارجی و با کیفیت از برندهای معروف دنیا را در سایت ساپورت کالا پیدا کنید، اطلاعات کافی در مورد آنها کسب کنید، و در کمال اطمینان اقدام به خرید آنلاین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *