بررسی اجمالی
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد ، ما نمی توانیم بازپرداخت یا تعویض کامل را به شما ارائه دهیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت ، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
چند نوع کالا از برگشت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا ، گل ، روزنامه یا مجلات قابل بازگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی ، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند را نمی پذیریم.
موارد اضافی غیر قابل بازگشت:
- کارت هدیه
- محصولات نرم افزاری قابل بارگیری
- برخی وسایل بهداشتی و مراقبت شخصی
برای تکمیل بازگشت شما ، به رسید یا اثبات خرید نیاز داریم.
لطفاً خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که تنها بخشی از آن بازپرداخت می شود:
- کتابی با علائم استفاده واضح
- CD ، DVD ، نوار VHS ، نرم افزار ، بازی ویدیویی ، نوار کاست یا ضبط وینیل که باز شده است.
- هر موردی که در وضعیت اصلی خود نیست ، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست ، آسیب دیده یا قطعات از دست رفته است.
- هر کالایی که بیش از 30 روز پس از تحویل بازگردانده شود
باز پرداخت
هنگامی که بازگشت شما دریافت و بازرسی می شود ، ما به شما ایمیلی ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. ما همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع می دهیم.
در صورت تأیید ، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار در مدت زمان معینی به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما اعمال می شود.
باز پرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداخت دریافت نکرده اید ، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را بررسی کنید.
سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی ارسال شود.
در مرحله بعد با بانک خود تماس بگیرید. اغلب زمان پردازش قبل از ارسال بازپرداخت وجود دارد.
اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید ، لطفاً با ما در {mohamadi.kamal@gmail.com} تماس بگیرید.
موارد فروشی
فقط اقلام قیمت معمولی مسترد می شود. اقلام فروش مسترد نمی شود.
مبادلات
ما فقط مواردی را که معیوب یا آسیب دیده اند جایگزین می کنیم. اگر نیاز دارید آن را با همان مورد عوض کنید ، یک ایمیل به آدرس {mohamadi.kamal@gmail.com} برای ما ارسال کنید و مورد خود را به: {آدرس: استان آذربایجان غربی،شهرستان بوکان، خ شورا، کوچه ته وار 16، فروشگاه بزرگ ساپورت کالا} ارسال کنید.
هدایا
اگر هنگام خرید و ارسال مستقیم کالا به شما به عنوان هدیه علامت گذاری شد ، به عنوان ارزش بازده خود اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی ، گواهی هدیه برای شما ارسال می شود.
اگر هنگام خرید کالا به عنوان هدیه علامت گذاری نشد یا هدیه گیرنده سفارش خود را ارسال کرد تا بعداً به شما بدهد ، ما مبلغی را برای هدیه دهنده بازپرداخت می کنیم و آنها از بازگشت شما مطلع می شوند.
ارسال و بازگردانی
برای بازگرداندن محصول خود ، باید محصول خود را به آدرس: {استان آذربایجان غربی،شهرستان بوکان، خ شورا، کوچه ته وار 16، فروشگاه بزرگ ساپورت کالا} ارسال کنید.
شما مسئول پرداخت هزینه حمل و نقل خود برای بازگشت کالا هستید. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. در صورت دریافت بازپرداخت ، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر می شود.
بسته به محل زندگی شما ، ممکن است مدت زمان لازم برای رسیدن محصول مبادله شده به شما متفاوت باشد.
اگر کالاهای گران تری را برمی گردانید ، ممکن است از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.
کمک خواستن؟
برای سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت ، با ما در {mohamadi.kamal@gmail.com} تماس بگیرید.